Het dansgezelschap 20Hertz uit Maastricht staat in de schijnwerpers vanwege hun deelname aan de T-Mobile Unlimited reclame. In het filmpje, dat al bijna vijf miljoen keer is bekeken op social media, brengen we dans en gebarentaal samen om de kloof tussen horenden, slechthorenden en doven te verkleinen. We zijn enorm trots dat we de hoofdrol mochten vervullen en ons doel om dans en theater toegankelijk te maken voor mensen met een auditieve beperking te kunnen uitdragen. Het is een eer dat ons werk zoveel mensen heeft bereikt. We zijn vereerd dat De Limburger, met een oplage van 148.000 exemplaren, aandacht heeft besteed aan onze opmerkelijke prestatie.
Vergelijkbare berichten
Cultura Nova 2022
DoorAnggun Musri
In 5 dagen tijd is het stuk Grondslag tot leven gekomen. Zelfs is Grondslag meteen daarna in première gegaan. Tijdens…
20Hertz op Clin d’Oeil
DoorAnggun Musri
20Hertz was te zien op het grootste dovenfestival: Clin d’Oeil! Clin d’Oeil is DE grootste dovenfestival die tot doel heeft…
Sencity 2024
DoorAnggun Musri
Daar zijn ze weer, 20Hertz is terug te zien op het zintuigprikkelende evenement Sencity! Hier hebben we het publiek weer…
20Hertz Academy eindshow ‘Prisma’
DoorAnggun Musri
Wat gaat de tijd snel voorbij, 6 maanden van 20Hertz Academy zijn een feit. In de laatste paar lessen heeft…
20Hertz Academy
DoorAnggun Musri
Met volle trots en passie zijn we zover, 20Hertz richt de allereerste dansschool voor doven en slechthorenden op in Nederland!…